امروز تلگرام رفع فیلتر خواهد شد

امروز تلگرام رفع فیلتر خواهد شد



زمان دقیق رفع فیلتر تلگرام - زوم تک

https://zoomtech.ir/when-does-the-telegram-come-out-of-the-filtering/
براساس اعلام پاول دوروف مشکلات تا ساعات آینده برطرف خواهد شد و تلگرام همچون ... هم که به دلیل اغتشاش های اخیر فیلتر شده بوده ، امروز رفع فیلتر تلگرام شده است و ...

تلگرام در آستانه فیلترشدن؟ | ITIRAN

itiran.com/en/d/68654
۴ ساعت پیش - بحران اینترنتی در روسیه به دنبال فیلترینگ تلگرام ( 28 فروردین 97 ) ... تلگرام رفع فیلتر شد! (دی ماه 96) ..... اما از امروز کامل فیلتر شد.

تاریخ دقیق وصل شدن تلگرام - زمان رفع فیلتر تلگرام|خبر ...

www.khabarfoori.com/.../تلگرام-کی-وصل-می-شود؟-%7C-آخرین-اخبار-و-زمان-رفع-ف...
باید دید آیا با آرام شدن اوضاع کشور، دولت اقدام به رفع فیلتر تلگرام خواهد کرد یا این پیام ... به زودی رفع فیلتر تلگرام از مناطقی که ارامش برقرار شده ‌شروع خواهد شد.

تلگرام فردا رفع فیلتر میشود|خبر فوری

www.khabarfoori.com/detail/.../فیلتر-موقتی-تلگرام-چه-زمانی-به-پایان-می‌رسد؟
۲۰ دی ۱۳۹۶ - با اینکه امروز یک مقام قضایی از وزارت ارتباطات به دلیل رفع فیلتر ... رفع فیلتر تلگرام خواهد کرد یا این پیام رسان برای همیشه فیلتر خواهد ... با توجه به اینکه فیلتر تلگرام توسط شورای عالی امنیت ملی انجام شده رفع فیلترینگ ...

فیلترینگ تلگرام در سال ۹۷ ؛ آیا فیلتر شدن تلگرام در ...

https://techrato.com/2018/03/17/telegram-filtering-in-iran-97/
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - تلگرام در سال 1397 فیلتر خواهد شد. خبر فیلترینگ تلگرام را امروز یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس تایید کرد. ... که خبرنگاران مکررا در مورد رفع فیلتر توییتر و یوتیوب سوال می‌پرسند که باید گفت موضوع رفع فیلتر ...

آخرین وضعیت فیلترینگ تلگرام از زبان آذری جهرمی - باشگاه ...

https://www.yjc.ir › سیاسی › دولت
۱۳ دی ۱۳۹۶ - وزیر ارتباطات آخرین وضعیت فیلترینگ تلگرام را تشریح کرد. ... است که در هیچ کشور و نظامی اجازه دسترسی به این مطالب داده نمی‌شود و با آنان برخورد خواهد شد. ... وی گفت: ممکن است برای رفع فیلترینگ اینستاگرام راحت تر تصمیم‌گیری شود و برای ..... امروز فهمیدم که نصف هم کلاسی هام با فیلتر شکن میرن تلگرام.

سرنوشت «تلگرام» چه می شود؟ / چرا «وی‌چت» رفع فیلتر شد؟ - ...

www.sarpoosh.com/digital-news/.../applications-socialnetwork961004242.html
رتبه: ۳٫۴ - ‏۲۹ نقد
۱۶ دی ۱۳۹۶ - دوئل موافقان و مخالفان رفع فیلتر تلگرام،گزارش ایران آنلاین، البته پیش از این نیز وزیر ارتباطات ... و در نهایت اینکه تلگرام رفع فیلتر خواهد شد؟

آیا تلگرام تا فردا رفع فیلتر می‌شود؟ - سرپوش

www.sarpoosh.com/digital-news/.../applications-socialnetwork961005444.html
رتبه: ۳٫۲ - ‏۶۲ نقد
۲۰ دی ۱۳۹۶ - وی یادآور شد: با توجه به اعتراضات اخیر مردم مال باخته همچون ... در این جلسه به ما گفتند که تا پنج‌شنبه (فردا) احتمالا تلگرام رفع فیلتر خواهد شد.

تلگرام رفع فیلتر شد - اخبار تسنیم - Tasnim - خبرگزاری ...

https://www.tasnimnews.com › اقتصادی › فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل
۲۳ دی ۱۳۹۶ - شبکه اجتماعی تلگرام که مدتی در ایران فیلتر بود، هم‌اکنون قابل دسترسی و رفع فیلتر شده است. ... وزیر ارتباطات خبر رفع فیلتر تلگرام را تأیید کرد. ... دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد. ... قیمت خودرو امروز ۹۷/۰۲/۱۹ |بازار داغ افزایش قیمت ها در انواع خودرو.

تلگرام احتمالاً رفع فیلتر نخواهد شد [به‌روز رسانی شد] - دیجیاتو

digiato.com/article/2018/01/01/تلگرام-رفع-فیلتر-نخواهد-شد/
۱۱ دی ۱۳۹۶ - از روز گذشته و همزمان با فیلترینگ سراسری تلگرام، تمام نشانه‌ها حکایت از آن داشت که این مسدودسازی موقتی خواهد بود. «اسماعیل جبارزاده»، معاون ...

تلگرام کی وصل میشه؟ / زمان وصل شدن تلگرام - جدیدترین ...

www.momtaznews.com › فناوری اطلاعات
امروز ۹ اردیبهشت ۹۷ از ساعت ۴ بامداد کاربران تلگرام در کشور امکان دسترسی به تلگرام را از دست داده اند؛ ... جایگزین تلگرام با رفع فیلتر وی چت انتخاب شد؟

آیا تلگرام تا فردا رفع فیلتر می‌شود؟ خیر! - سخت افزار

https://www.sakhtafzarmag.com › اخبار و مقالات › گوناگون › مطالب گوناگون
۲۰ دی ۱۳۹۶ - خارجی ‌ها از طریق تلگرام به تهییج افکار عمومی و بیان دروغ نسبت به ... جلسه به ما گفتند که تا پنج‌شنبه (فردا) احتمالا تلگرام رفع فیلتر خواهد شد.

زرآبادی نماینده مجلس: فیلترینگ دائم تلگرام در سال آینده ...

fa.euronews.com › اخبار › جهان
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - این رویه قطعاً درمورد تکنولوژی‌هایی همچون تلگرام نیز تکرار خواهد شد و فیلترینگ تلگرام بی‌شک به‌معنی آن نخواهد بود که شهروندان و کاربران امکان ...

شرط ایران برای رفع فیلتر تلگرام: 'حذف موارد تروریستی' - ...

www.bbc.com/persian/iran-42552661
۱۳ دی ۱۳۹۶ - شرط ایران برای رفع فیلتر تلگرام: 'حذف موارد تروریستی' ... ابتدایی با پاول دوروف، مدیر تلگرام، از او درخواست شد که سه کانال تلگرامی را مسدود کند. ... وزیر ارتباطات ایران امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت "بیشتر کاربران و ...

آخرین خبر از فیلترینگ تلگرام - شبکه الکوثر

fa.alkawthartv.com/news/131624
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ... فنی، میهمان جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بودند. وی افزود: بررسی فیلترینگ شبکه‌های مجازی و تقویت شبکه‌های داخلی در دستورکار ... پیام‌رسان‌های داخلی تقویت، رفع اشکال و مشوق‌هایی برای کاربران در نظر گرفته ... پیگیری انسداد برخی از شبکه‌های مجازی داده است، انشاالله این موضوع حل خواهد شد.

علت اختلال امروز تلگرام ؛ مشکل سرورها - ایسنا

https://www.isna.ir/news/97020905036/علت-اختلال-امروز-تلگرام-مشکل-سرورها
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام علت اختلال در این پیام رسان را مشکل گرمای بیش از حد در ... مشکل مذکور هستند و اتصال کاربران تلگرامی ظرف چند ساعت آینده ممکن خواهد شد. ... اما حالا با انتشار این توییت از سوی تلگرام، احتمال فیلترینگ آن در کشور رد می شود. ..... ببخشید کسی میدونه زمان دقیق رفع این اشکال کی هست؟

قول مساعد مسئولان برای رفع فیلتر تلگرام تا فردا - ایسنا

https://www.isna.ir/news/.../قول-مساعد-مسئولان-برای-رفع-فیلتر-تلگرام-تا-فردا
۲۰ دی ۱۳۹۶ - وی یادآور شد: با توجه به اعتراضات اخیر مردم مال باخته همچون ... در این جلسه به ما گفتند که تا پنج‌شنبه (فردا) احتمالا تلگرام رفع فیلتر خواهد شد.

رفع فیلتر تلگرام | موبودید

www.mobodid.com/Blog/66/telegram-filtering
۱۸ دی ۱۳۹۶ - فیلتر تلگرام و رفع فیلتر تلگرام از موضوعات داغ امروز دنیای ... جامعه از طریق این فضا به زودی فیلتر شبکه اجتماعی تلگرام برداشته خواهد شد.

تلگرام رفع فیلتر شد - خبرگزاری فارس

www.farsnews.com/13961015000827
۲۳ دی ۱۳۹۶ - پیام‌رسان تلگرام پس از چند روز مسدود‌ بودن رفع فیلتر شد.

دلیل قطعی تلگرام در تاریخ 9 فروردین 97 چیست؟ • تک فاکس

https://techfox.ir › اپلیکیشن
۹ فروردین ۱۳۹۷ - و با هم تلگرام قطع شد، امروز 9 فرودین 97 ، اختلال سراسری در تلگرام ... و به طور قطع نمی‌توان قطعی امروز تلگرام را به فیلتر آن در ایران ربط داد. به محض دریافت اخبار جدید در این مورد این خبر به روز خواهد شد. ... این شرکت همچنین در حال پیگیری رفع مشکل است تا بتواند در چند ساعت آینده کاربران را دوباره آنلاین کند.

آیا تلگرام فیلتر می‌شود؟ - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/news/839362/آیا-تلگرام-فیلتر-می-شود
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - آیا تلگرام فیلتر می‌شود؟ تلگرام. رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اگر به این ... به گزارش مشرق، سید ابوالحسن فیروزآبادی امروز در حاشیه همایش علمی ... بر احتمال رفع فیلتر توییتر اظهار کرد: ما دایم فضای مجازی را بررسی می‌کنیم. ... اصول حاکمی را تدوین کردیم که این اصول چارچوبی خواهد شد، برای اینکه توسعه ...

تلگرام در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/تلگرام_در_ایران
وی پیش‌بینی کرد که ایران فردا با ارائه توضیحی رسمی، انسداد را از سر خواهد گرفت. .... در شب ۲۳ دی ماه سال ۱۳۹۶ تلگرام رفع فیلتر شد. .... نظر می‌رسد فراتر از بحث امروز باید سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری کشور در مورد رسانه‌های نوین را سریعتر به نتیجه ...

تلگرام کی رفع فیلتر میشه؟ - قطع شدن تلگرام - تابناک تهران

www.tabnaktehran.ir/fa/news/.../تلگرام-کی-رفع-فیلتر-میشه-قطع-شدن-تلگرام
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - اتصال کاربران ظرف چند ساعت آینده ممکن خواهد شد ... به گزارش ایرنا، اتصال کاربران ایرانی تلگرام نیز از صبح امروز به این پیام رسان قطع شده است.

مجوز فیلترینگ تلگرام صادر شد! - شبکه خبر

www.irinn.ir/fa/news/582604/مجوز-فیلترینگ-تلگرام-صادر-شد
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - بعد از اعلام این تصمیم، وکلای این پیام‌رسان به رسانه‌ها گفتند که برای رفع ممنوعیت تلگرام، به این دادگاه درخواست تجدید نظر خواهند داد. چند هفته قبل ...

جزییات کامل درباره علت قطعی تلگرام + عکس - العالم

fa.alalam.ir/news/3460266/جزییات-کامل-درباره-علت-قطعی-تلگرام---عکس-
۹ فروردین ۱۳۹۷ - مدیر تلگرام اعلام کرد نقص فنی، عملکرد این نرم‌افزار پیام‌رسان را در برخی نقاط جهان با اختلال مواجه کرده ولی به زودی رفع خواهد شد. ... مدیران پیام‌رسان تلگرام ظهر امروز (پنجشنبه) اعلام کردند این نرم‌افزار دچار اختلال شده است. صفحه رسمی توئیتر تلگرام با بیان اینکه عملکرد ... موضوع فیلترینگ تلگرام به کجا رسید؟

فیلتر تلگرام و اینستاگرام در تمامی خطوط و بسترهای ...

www.entekhab.ir › صفحه نخست › سیاست
۱۰ دی ۱۳۹۶ - از سوی دیگر، اسماعیل نجارزاده، معاون سیاسی وزیر کشور امروز در پاسخ به سوالی درباره خارج شدن ... تلگرام به دستور رئیس جمهور رفع فیلتر شد ...

تلگرام در ایران مختل شد، آیا موضوع فیلترینگ است؟ ::فیسیت

https://faceit.ir/news/13582/تلگرام-در-ایران-مختل-شد--آیا-موضوع-فیلترینگ-است
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - از حدود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز، 9 اردیبهشت ماه، دسترسی به پیام رسان تلگرام برای ایرانیان قطع شد و تا همین لحظه این مشکل رفع نشده است. ... اما اگر به خاطر بیاورید مرتبه قبلی که تلگرام در کشور فیلتر شد حتی با فیلترشکن هم ... عذرخواهی کرده و اعلام کرده بود که تا چند ساعت آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

فیلتر شدن تلگرام و اخبار ضد و نقیض مسئولین - پایدار بلاگ

www.paydarsamane.com/blog/?p=1305
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - این دو شبکه پس از مدتی و با پایان ناآرامی‌ها در کشور دوباره رفع فیلتر شدند. ... مشابه ملی خواهد داد و این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده است.» ... امروز در تاریخ ۹۷/۰۲/۱۰ تلگرام فیلتر شد و نیز سایت تلگرام نیز از دسترس ...

تلگرام چه زمانی وصل می شود؟ - الو دکتر

https://www.alodoctor.com/social/details/38748/تلگرام-چه-زمانی-وصل-می-شود؟
رفع فیلترینگ تلگرام،وصل شدن تلگرام چه زمانی است.با هم بخوانیم. ... تلگرام مشخص نیست .اما گویا رفته رفته تلگرام وصل خواهد شد و مشکل آن برطرف گردیده است.

ترنجی | فیلترشکن سایفون پس از فیلتر اولیه تلگرام به ...

https://toranji.ir/2018/05/02/فیلترشکن-سایفون-پس-از-فیلتر-اولیه-تلگر/
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - همانطور که می بینید، طبق داده های ارایه شده توسط فیلترشکت سایفون، ... می خواهد تازه شروع به گرفتن کاربر کند، شما می توانید آن را فیلتر کنید و ... شاید تصور کنید پس از رفع فیلتر تلگرام دیگر تمام کاربرهای جدید ..... آقایان حبیبی و مهدی عزیز؛ ببینید دوستان، قطعا خیلی از دخترهای امروز با یک پسری دوستن‌.

مردم سالاری آنلاین - امروز و فردا کردن‌های رفع فیلتر تلگرام

www.mardomsalari.ir/report/80606/امروز-فردا-کردن-های-رفع-فیلتر-تلگرام
۲۰ دی ۱۳۹۶ - همزمان امروز دادستانی کل کشور به مسئولین وزارت ارتباطات «اخطار» داد که ... جلسه به ما گفتند که تا پنج‌شنبه احتمالاً تلگرام رفع فیلتر خواهد شد.

روحانی در مخالفت با فیلترینگ تلگرام: کام مردم را تلخ ...

www.dw.com/fa-ir/روحانی-در-مخالفت-با-فیلترینگ-تلگرام-کام.../a-43234539
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - روحانی درباره فیلتر شدن تلگرام گفت: «بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام‌رسان‌ها ... به گزارش سایت جماران، حسن روحانی در سخنان امروز خود در برابر "جمعی از مدیران ارشد ... دفاع روحانی از نقش تلگرام در ایجاد اشتغال در ایران در حالی عنوان شده که ... بود که پیام‌رسان تلگرام جای خود را به یک "سامانه مشابه ملی" خواهد داد.

پس از استعفای نجفی، نوبت به فیلتر تلگرام رسید: asre ...

asre-nou.net/php/view.php?objnr=43633
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - هرچند که این خبر امروز توسط روابط عمومی این شورا تکذیب شد اما از روز ... او می گوید حالا که نظام هزینه فیلتر تلگرام را داده چرا رفع فیلتر شد؟

تلگرام کی وصل می شود؟ | آخرین اخبار و زمان رفع فیلتر ...

https://tnews.ir/news/35ac103121341.html
۲۰ دی ۱۳۹۶ - با توجه به اینکه فیلتر تلگرام توسط شورای عالی امنیت ملی انجام شده ... به زودی رفع فیلتر تلگرام از مناطقی که ارامش برقرار شده شروع خواهد شد.

تلگرام | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/tags/86/تلگرام
چه آثاری به جای خواهد گذشت و مخاطبان تلگرام پس از فیلتر آن چه برخوردی خواهند داشت؟ ... پلیس، مشخص شد متهم چندی پیش از ربات تلگرامی که با عناوینی چون رفع ریپورت ... علی مطهری امروز- چهارشنبه- درخصوص جلسه غیرعلنی هفته آینده مجلس شورای ...

زمان دقیق فیلترینگ تلگرام در سال 97 اعلام شد - نمناک

namnak.com/فیلتر-شدن-تلگرام.p66370
رتبه: ۲٫۲ - ‏۶۰۲ رأی
تاریخ فیلتر شدن تلگرام از سوی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام شد ... تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده و تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد. ... است، با توجه به نقش مخربی که تلگرام در بحران های سال گذشته در کشور داشت و هم اینکه ما امروز در ... فیلتر شبکه اجتماعی تلگرام در ایران رفع شد · آذری جهرمی ...

فیلترینگ - زومیت

https://www.zoomit.ir/tag/فیلترینگ/
ناظر مجلس در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه: تلگرام رفع فیلتر می‌شود ... از طریق فضای تلگرام، احتمالا به‌زودی فیلتر این شبکه اجتماعی برداشته خواهد شد. ... وزیر ارتباطات در نشست خبری امروز اعلام کرد که رفع فیلتر سرویس تماس صوتی تلگرام در ...

روزنامه شرق 96/12/27: شایعه فیلتر در خانه تلگرام - Magiran

www.magiran.com/npview.asp?ID=3722599
شرق: سیده حمیده زرآبادی، نماینده مجلس، خبر داد که فیلترینگ تلگرام به ... «نه تنها توییتر و یوتیوب رفع فیلتر نخواهند شد بلکه در آستانه ورود به سال ١٣٩٧، ... در همین حال امروز قرار است در مجلس یک جلسه غیرعلنی به منظور ارائه گزارش دبیر ... مانع از فیلترشدن این شبکه اجتماعی شد، آیا باز هم خواهد توانست آن را از فیلترینگ برهاند؟

تلگرام رفع فیلتر شد؟! - فردا

https://www.fardanews.com/fa/news/768609/تلگرام-رفع-فیلتر-شد
۱۷ دی ۱۳۹۶ - این در حالی است که رفع فیلتر تلگرام همگانی نیست و این شبکه اجتماعی برای برخی از کاربران همچنان فیلتر است. گفتنی است که روز ... حال مشخص نیست که تلگرام برای همیشه رفع فیلتر خواهد شد یا نه؟ ..... امروز 18 دی.ساعت 13 و ...

رفع فیلتر موقتی تلگرام بر روی اینترنت خانگی و ADSL - ...

https://www.afkarnews.com/.../699552-رفع-فیلتر-موقتی-تلگرام-بر-روی-اینترن...
۱۲ دی ۱۳۹۶ - رفع فیلتر موقتی تلگرام بر روی اینترنت خانگی و ADSL ... اغتشاشات فیلتر شده بود، طبق برخی شنیده‌ها امروز بر روی اینترنت ... طبق گفته وزیر ارتباطات، فیلترینگ تلگرام موقتی است و پس از مدتی مجددا رفع فیلتر خواهد شد.

تلگرام رفع فیلتر شد؟ - دنیای اقتصاد

https://donya-e-eqtesad.com/بخش-سایت-خوان-62/3340252-تلگرام-رفع-فیلتر-شد
۲۳ دی ۱۳۹۶ - برخی کاربران اعلام کرده‌اند که دسترسی آن‌ها به «پیام‌رسان تلگرام» از طریق اینترنت ... محض اعلام رسمی رفع فیلتر تلگرام یا هرگونه توضیحی در این‌باره، اطلاع‌رسانی خواهد کرد. ... دستور مسدودسازی و فیلترینگ تلگرام امروز صادر شد؟

هفده زیان فیلتر تلگرام برای مصالح ملی و اقتصادی

https://www.eghtesadnews.com/.../205938-هفده-زیان-فیلتر-تلگرام-برای-مصالح-مل...
۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - شاید به همین خاطر وزارت ارتباطات مجبور شد از برخی پیام‌رسان‌های خارجی دیگر رفع فیلتر کند که این خود بر آسیب‌های بعدی خواهد افزود. تلگرام در ...

زمان دقیق رفع فیلتر تلگرام اعلام شد - آنا

www.ana.ir/news/333999
۱۳ دی ۱۳۹۶ - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان دقیق رفع فیلتر تلگرام را اعلام کرد.

آیا تلگرام تا پایان فروردین ماه برای همیشه فیلتر و از ...

farnet.ir › اینترنت › آیا تلگرام تا پایان فروردین ماه فیلتر می‌شود؟
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - دستور قضایی فیلترینگ تلگرام صادر شد/ تلگرام از همین امروز… ... و قمار به بهانه جدید مخالفان تبدیل شده آیا دوباره دولت خواهد توانست در برابر این ...

واکنش‌ها به رفع فیلتر تلگرام - فرارو

fararu.com/fa/news/344499/واکنش‌ها-به-رفع-فیلتر-تلگرام
۲۴ دی ۱۳۹۶ - بعضی از نمایندگان فراکسیون مستقلین مجلس امروز بعد از جلسه خود با آذری جهرمی ... اینستاگرام شنبه هفته گذشته رفع فیلتر شد اما چون تلگرام هم‌زمان با ... دکتر جلیلی بارگذاری شده بود به تدریج در این کانال نیز منتشر خواهد شد.

راه حل باز کردن تلگرام بدون مشکل | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی
۱۱ دی ۱۳۹۶ - حال پس از گذشت سه ماه از رفع فیلتر موقت این اپلیکیشن در تاریخ یازدهم اردیبهشت ۹۷ مجددا تلگرام فیلتر شد تا سرنوشت این اپلیکیشن محبوب در ...

بالاترین: موضوع داغ: اخبار ضدونقیض درباره فیلتر شدن ...

https://www.balatarin.com/topic/2018/3/31/1018265
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - این دو شبکه پس از مدتی و با پایان ناآرامی‌ها در کشور دوباره رفع فیلتر شدند. ... مرجع دستور فیلتر تلگرام برای سال 97 مشخص شد: خامنه ای · neofreeman · دیروز-امروز-فردا حدود ۱ ماه پیش ۲۲۰ کلیک ۹٫۷۶۰ نمایش بالابلاگ ... فروردین تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داداین تصمیم در بالاترین سطح اتخاذ شد.

تلگرام رفع فیلتر شد/ کندی تلگرام پس از هجوم کاربران - الف

www.alef.ir/news/3961023300.html
۲۳ دی ۱۳۹۶ - پیام‌رسان تلگرام پس از مدتی مسدود بودن رفع فیلتر شد. ... غیر این صورت مجلس با قوت وارد عمل خواهد شد و با تداوم فعالیت تلگرام موافقت نخواهد کرد.

خبر فیلتر تلگرام سه شنبه 11 اردیبهشت 97 - رفع فیلتر و ...

khordad97.ir › اخبار تلگرام
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - خبر فیلترینگ تلگرام را امروز یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس ..... fa.alalam.ir/news/3076606/آیا-امشب-«تلگرام»-تعیین-تکلیف-خواهد-شد؟

رفع فیلتر تلگرام پنجشنبه 21 دی 96 - ایرانی نیوز

www.irani.news/fa/news/1663/رفع-فیلتر-تلگرام-پنجشنبه-21-دی-96
۲۰ دی ۱۳۹۶ - فیلتر تلگرام پنجشنبه 21 د 96 آخرین اخبار رفع فیلتر تلگرام. ... نمایندگان مجلس در مورد رفع فیلتر تلگرام که مربوط به امروز پنجشنبه است را در زیر می خوانید: ... موقت باشد؛ چراکه زمانی که شرایط فوق العاده تمام شود، آزاد خواهد شد.

زمان باز شدن تلگرام | رفع فیلتر تلگرام | اینستاگرام و ...

harfetaze.com › اخبار › اخبار تکنولوژی
۱۳ دی ۱۳۹۶ - رفع فیلتر تلگرام منوط به تعهد مدیران آن شد. سخنگوی هیات رئیسه مجلس: در جلسه غیرعلنی امروز بحث شد که برخی سرویس‌های جاسوسی به ویژه ...

رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام بزودی - مجله شبونه

shaboneh.ir/رفع-فیلتر-تلگرام/
۱۱ دی ۱۳۹۶ - رفع فیلتر تلگرام,نتایج بد فیلتر تلگرام,علت فیلتر کردن ... فقط امروز) ... ذیربط تا اطلاع ثانوی این محدویت ادامه دارد و تلگرام فیلتر خواهد شد

سال جدید با فیلترینگ تلگرام شروع می‌شود؟ - همشهری

newspaper.hamshahri.org/id/10192/سال-جدید-فیلترینگ-تلگرام-شروع-می‌شود.html
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - روزنامه همشهری امروز،روزنامه همشهری صبح،صفحه روزنامه همشهری،دانلود روزنامه همشهری ... او همچنین با رد رفع فیلتر توییتر و یوتیوب اعلام کرد: اندک اشخاصی که این ... خصلت فضای مجازی سرعت است و کلام حق هم به سرعت منتشر خواهد شد.

بلاک‌چین ناجی تلگرام خواهد شد؟/ فیلتر تلگرام محتویات ...

www.eghtesadonline.com/.../243683-بلاک-چین-ناجی-تلگرام-خواهد-شد-فیلتر-تلگر...
۲۰ دی ۱۳۹۶ - بلاک‌چین ناجی تلگرام خواهد شد؟ ... کلاه‌خو با اظهار امیدواری از رفع فیلتر تلگرام طی روز‌های آینده گفت: به نظر می‌رسد محدودیت برای کاربران ایرانی ...

تلگرام چه زمانی رفع فیلتر می‌شود؟ - ایسکانیوز

www.iscanews.ir › دانشگاه › علم و فناوری
۱۳ دی ۱۳۹۶ - تکذیب رفع فیلتر تلگرام در کرمانشاه ... جلسه ی هیأت دولت امروز در جمع خبرنگاران گفت: در منشور حقوق شهروندی علاوه بر دسترسی آزاد، ... و حجم استفاده از تلگرام در ایران است، طبیعتاً اگر احترام متقابل نباشد شرایط دشوار خواهد شد.

تلگرام با فیلترشکن هم بازنخواهد شد؟ – فکت‌نامه

https://factnameh.com/fact-checks/2018-04-04-iran-telegram-filtering.html
۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - پس از فیلتر تلگرام، این نرم افزار با فیلترشکن هم بازنخواهد شد. ... فیلترینگ جدید، دسترسی به تلگرام حتی با استفاده از فیلترشکن غیرممکن خواهد شد. ... یعنی تا به امروز بقیه رو جوری فیلتر کردن که با فیلترشکن باز بشه؟
وارد نشده: رفع

تلگرام رفع فیلتر می شود؟ - به روز ترین و سریعترین اپ ...

iranapps.ir › صفحه اصلی › اخبار
رتبه: ۹۰% - ‏بازبینی توسط محمد رضایی یزدی
۲۰ دی ۱۳۹۶ - این روزها بحث رفع فیلتر از تلگرام به عنوان پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی ... 1396 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: "مجلس امروز با مسئولان امنیتی جلسه داشت ... برخی هم ادعا کرده اند که فیلترینگ تلگرام رفع شده و دسترسی به آن به طور کامل میسر شده است. ... لیست کامل بازی های رایانه ای که در سال 2018 منتشر خواهند شد ...

تلگرام جدید در راه - خبرگزاری علم و فناوری

www.stnews.ir/content/news/49436/تلگرام-جدید-در-راه
۱۵ دی ۱۳۹۶ - اگرچه تا امروز بارها فیلترینگ یا محدودسازی تلگرام در ایران در کمیته ها و ... تعداد زیادی شغل از طریق فضای ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد خواهد شد. ... تصمیم بر فیلترینگ در شورای عالی امنیت ملی گرفته شده است و رفع آن نیز ...

«مخالفت با فیلتر تلگرام حیثیتی شده است!» - انصاف نیوز

www.ensafnews.com › سیاسی › «مخالفت با فیلتر تلگرام حیثیتی شده است!»
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - «مخالفت با فیلتر تلگرام حیثیتی شده است! ... را جلب کند، بسیاری از نگرانی‌های امنیتی پیام رسان تلگرام خودبه‌خود رفع می‌شود. ... باستانی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز، وجود رسانه فراگیر آزاد، بهترین مزیت برای یک ... آنگاه خواهیم دید که نگرانی‌ها از تلگرام و امثال آن که در آینده نزدیک ایجاد می‌شوند، مرتفع خواهد شد.

با دستور رئیس‌جمهور؛ «تلگرام» رفع فیلتر شد+ شوخی‌های ...

aftabnews.ir/fa/news/.../با-دستور-رئیس‌جمهور-تلگرام-رفع-فیلتر-شد-شوخی‌های-مردم
۲۳ دی ۱۳۹۶ - به گزارش آفتاب‌نیوز، تلگرام روی اینترنت موبایل هم رفع فیلتر شد. .... وقتی تلگرام فیلتر شده بود، همسرم بهم گیر داده بود که خونه نقاشی می خواهد، ...

تلگرام رفع فیلتر شد - Gsm

www.gsm.ir/news/show/40708/تلگرام-رفع-فیلتر-شد/
۲۳ دی ۱۳۹۶ - براساس گزارش‌های رسیده از ساعاتی قبل تلگرام روی تمام سرویس‌دهنده‌های اینترنت کشور رفع فیلتر شده.

فیلترینگ سراسری تلگرام و اینستاگرام | وبلاگ رونگار

https://roonegar.com/blog/فیلترینگ-سراسری-تلگرام-و-اینستاگرام/
۱۱ دی ۱۳۹۶ - مدیرعامل تلگرام نیز بر اساس قوانین ضدخشونت تلگرام، این موضوع را پذیرفت اما امروز کانال سیاسی مورد ... اختلالات زیادی از دیروز توسط کاربران گزارش شده بود که ساعت ۱۸ این ... غیرقانونی برای تجمعات خواهد بود و این فیلترینگ همیشگی نیست. تگ ها : آموزش رفع فیلتر اینستاگرامآموزش رفع فیلتر تلگرامباز ...

آخرین وضعیت رفع فیلتر تلگرام - صراط نیوز

https://www.seratnews.com/fa/news/397271/آخرین-وضعیت-رفع-فیلتر-تلگرام
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ... نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس با حضور وزرای اطلاعات، کشور، دبیر ... رفع فیلتر تلگرام منوط به تعهد مدیران آن شد و مقرر شد وزارت ارتباطات ...

فوری : احتمال رفع فیلتر تلگرام تا فردا | طرفداری

https://www.tarafdari.com/کاربران/.../فوری-📣-احتمال-رفع-فیلتر-تلگرام-تا-فردا
۲۰ دی ۱۳۹۶ - حسن بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: مسئولان به ما گفتند که تا ۵شنبه (فردا) احتمالا تلگرام رفع فیلتر خواهد شد.

نماینده مجلس: طرح فیلترینگ دائم تلگرام تصویب شده است - ...

www.basnews.com/index.php/fa/news/middle-east/423220
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع مجلس از تصویب فیلترینگ دائم تلگرام ... عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت که چنین موضوعی برای تلگرام نیز تکرار خواهد شد. ... شخصی خود با بیان اینکه توئیتر و یوتیوب رفع فیلتر نمی‌شود اعلام کرد که ... بازار طلا در مشهد تعطیل شد · هر دلار آمریکا امروز در تهران 6300 تومان ...

زیان های 17 گانه فیلتر تلگرام و انتظار 40 میلیون کاربر ...

boursepress.ir/.../زیان-های-17-گانه-فیلتر-تلگرام-و-انتضار-40-میلیون-کاربر-ایرا...
۱۸ دی ۱۳۹۶ - این نامه با معرفی ۱۷ دلیل، تداوم فیلترینگ تلگرام در شرایط فعلی را به‌زیان جبهه انقلاب ... شاید به همین خاطر وزارت ارتباطات مجبور شد از برخی پیام‌رسان‌های خارجی دیگر رفع فیلتر کند که این خود بر آسیب‌های بعدی خواهد افزود. 5. .... بازگشت امروز شرکت کوچک بورسی بعد از اعلام علت افزایش سود · بازدهی بی سابقه ...

خداحافظی با تلگرام جدی شد: ساعاتی دیگر برای همیشه مسدود می ...

https://itresan.com/95956/خداحافظی-با-تلگرام-جدی-شد-ساعاتی-دیگر-ب/.html
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - حال بایستی تا فردا و اعلام رسمی جهت فیلتر شدن و یا نشدن تلگرام منتظر ماند و دید که تلگرام هم به سرنوشتی مشابه چون وی‌چت دچار خواهد شد و یا باز هم ...

قولی برای رفع فیلتر تلگرام به کسی داده نشده است - تجارت ...

https://tejaratnews.com/قولی-برای-رفع-فیلتر-تلگرام-به-کسی-داده-ن
۲۱ دی ۱۳۹۶ - در حالی‌‌که برخی رسانه‌ها خبر از رفع فیلترینگ تلگرام را داده بودند، تلگرام ... وزیر ارتباطات جوان ایران که امروز زمزمه استیضاحش بلند شده، با همه اما و ...

آخرین خبر | آیا تلگرام وصل می شود؟ امکان رفع فیلتر تلگرام ...

akharinkhabar.ir/tech/3964017
۱۱ دی ۱۳۹۶ - امکان رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام در ایران وجود دارد؟ ... فیلتر تلگرام و اینستاگرام موقتی است و در آینده دسترسی به این دو شبکه اجتماعی مجددا میسر خواهد شد. ... امروز امنیت ملی صرفا در حوزه فیزیکی نیست، بلکه یکی از شروط ...

تلگرام رفع فیلتر شد - زیتون

zeitoons.com/43376
۲۳ دی ۱۳۹۶ - تلگرام رفع فیلتر شد | سایت مستقل تحلیلی خبری. ... تعهد ندهند که طبق موازین جمهوری اسلامی بر این شبکه نظارت خواهند داشت٬ فیلتر خواهند ماند.