کدام فیلترشکن کار میکند؟ کدام سرعت بیشتری دارد؟



کدام فیلترشکن کار میکند؟ کدام سرعت بیشتری دارد؟



پرسش و پاسخ با تیم سایفون - Google Groups

https://groups.google.com/d/topic/asl19/2bjIol1B-aE
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - با این کار ما امید داریم که پل ارتباطی بین فعالین و کاربران ایرانی در این زمینه باشیم. ... هدف اصلی تان برای ارایه فیلتر شکن به کاربران ایرانی چیست؟ ... کاربران از شبکه را مونیتور نمی کند، اطلاعات درباره تک تک کاربران را نگه نمی دارد. ... آیا سایفون به این موضوع واقف هست که سرعت سایفون اخیرا به شدت کاهش ...

ده فیلترشکن برتر ماه گذشته به همراه ۶۳ پراکسی برای ...

https://tech.tavaana.org/fa/Top-circumvention-tools-in-April
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - این تغیرات جدید به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از هر "HTTP Proxy" به سایفون متصل شود. ... برای انجام این کار کافی است تا از تب های بالای صفحه‌ گزینه‌ .... و البته با سرعتی کمی بیشتر روی گوشیتان دسترسی داشته باشید. ... این برنامه فقط برای ویندوز وجود دارد و برای دانلود می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

تصاویر برای کدام فیلترشکن کار میکند؟ کدام سرعت بیشتری دارد؟

نتیجه تصویری برای کدام فیلترشکن کار میکند؟ کدام سرعت بیشتری دارد؟
نتیجه تصویری برای کدام فیلترشکن کار میکند؟ کدام سرعت بیشتری دارد؟
نتیجه تصویری برای کدام فیلترشکن کار میکند؟ کدام سرعت بیشتری دارد؟
نتیجه تصویری برای کدام فیلترشکن کار میکند؟ کدام سرعت بیشتری دارد؟
نتیجه تصویری برای کدام فیلترشکن کار میکند؟ کدام سرعت بیشتری دارد؟
تصاویر بیشتر برای کدام فیلترشکن کار میکند؟ کدام سرعت بیشتری دارد؟گزارش تصاویر

فیلتر شکن چیست و چگونه کار میکند – تی ام ال منیجر

https://tml-manager.ir/فیلتر-شکن-چیست-و-چگونه-کار-میکند/
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - فیلتر شکن چیست و چگونه کار میکند در این آموزش شما با نحوه عملکرد ... همانطور که در ویندوز برای امنیت بیشتر نیاز به وجود Firewall میباشد در ... فیلتر شدن سایتها توسط Firewall انواع مختلفی دارد که یکی از آنها .... میخواستم بدونم چطوره میشه ای پی رو یبار برای همیشه تغییر داد بدون کند شدن سرعت اینترنت.

آموزش افزایش سرعت وی پی ان - Pinar VPN

disgruntledmusic.com/learn-make-vpn-faster/
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ارائه مواردی جهت آموزش افزایش سرعت وی پی ان و فیلتر شکن که بهتر است ... می توانید سرعتتان را بهبود بخشید اما باز با این کار امنیتتان را به خطر می اندازید. ... که کدام یک سرعت بیشتری و کدام یک امنیت بیشتری را فراهم می سازند. ... به نزدیک ترین سرور VPN وصل شوید چراکه فاصله تاثیر زیادی بر سرعت دارد.

هر گردی گردو نیست: بازار داغ فیلترشکن‌‌ های خطرناک در ایران ...

digiato.com/article/2018/01/07/بازار-فیلترشکن‌-های-تقلبی-در-ایران/
۱۷ دی ۱۳۹۶ - فیلترشکن‌ حالا به زندگی بیشتر مردم رخنه کرده و می‌تواند عواقب بدی را به همراه داشته باشد ... که با یکدیگر درباره اینکه کدام فیلترشکن کار می‌کند صحبت می‌کنند و ... قصد ریختن تلگرامی بدون فیلتر را روی موبایلم دارد، برنامه‌ای که به گفته .... تصاویر و ویدیوها به مشکل خورده یا با افت سرعت زیادی مواجه شده اند.

فانوس سریعتر از VPN - Lantern

https://getlantern.org/fa_IR/faq.html
فانوس دسترسی سریع، قابل اعتماد و امن به اینترنت باز را فراهم می کند. دانلود فانوس برای دسترسی رایگان به فیلم های مسدود شده، اخبار، رسانه های اجتماعی و بیشتر.

مدیریت حجم مصرفی اینترنت – استفاده از فیلترشکن !! – ...

qoqnosweb.ir/?p=535
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - اگر نسبت به قبل حجم بیشتری مصرف میکنید و هنوز علتش را متوجه نشده ... کنید و همینطور این نکته که : با افزایش سرعت های کاربران سایت ها هم از عکس ها ... از این به بعد کار تست شما اغاز میشود باید بفهمید کدام کامپیوتر حجم غیر ...

فاکتورهای موثر بر سرعت VPN | خرید فیلتر شکن و خرید ...

mj8886.com › خرید وی پی ان کریو
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - یک VPN کاری مختلفی انجام می دهد که امکان گشت و گذار و ناشناس را فراهم می آورد. ... اما آیا راهی برای ایجاد توازن در عملکرد VPN وجود دارد که هیچ یک از ... برای مثال، آیا ارائه دهنده سرویس VPN شما ظرفیت سرور را به درستی تنظیم می کند؟ ... این به شما اجازه خواهد داد تا سرعت بیشتری برای اتصال اینترنت خود بدست آورید.

هشدار پلیس فتا در مورد استفاده از وی پی ان و فیلتر شکن ها - ...

https://www.khabaronline.ir/detail/249242/ict/internet
۱۷ مهر ۱۳۹۱ - نیک نفس با بیان اینکه ممکن است نرم افزارهای فیلترشکن و VPN ها خود ... دهند به مهر گفت: بیشتر VPN ها حداقل 2 عملکرد پروکسی و نرم افزار انتقال اطلاعات را انجام می دهند. ... دارد و در این مرحله از کار است که امکان افشای اطلاعات کاربر وجود دارد. ... از پروکسی برای برقراری ارتباط با پروتکل مناسب تعامل می کند؛ این ...

ترنجی | فیلترشکن سایفون پس از فیلتر اولیه تلگرام به ...

https://toranji.ir/2018/05/02/فیلترشکن-سایفون-پس-از-فیلتر-اولیه-تلگر/
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - همینطور است، خیلی از کاربران این کار را انجام داده اند اما پس از لغو نصب ... یک فیلترشکن وجود دارد، که حالا دسترسی کامل به تمام محتوای نامناسب موجود در ... بیشتر بخوانید ..... سرعت حذف ویدیوها توسط هوش مصنوعی گوگل بسیار بالا بوده است، ... گوگل با ذخیره کردن اطلاعات آن از آپلود کردن فرد دیگری ممانعت می کند.

هر گردی گردو نیست: بازار داغ فیلترشکن‌‌ های خطرناک در ایران ...

digiato.com/article/2018/01/07/بازار-فیلترشکن‌-های-تقلبی-در-ایران/
۱۷ دی ۱۳۹۶ - فیلترشکن‌ حالا به زندگی بیشتر مردم رخنه کرده و می‌تواند عواقب بدی را به همراه داشته باشد ... که با یکدیگر درباره اینکه کدام فیلترشکن کار می‌کند صحبت می‌کنند و ... قصد ریختن تلگرامی بدون فیلتر را روی موبایلم دارد، برنامه‌ای که به گفته .... تصاویر و ویدیوها به مشکل خورده یا با افت سرعت زیادی مواجه شده اند.

پاسخ‌های مهدی یحیی‌نژاد، بنیان‌گذار بالاترین به پرسش‌های شما ...

https://www.radiofarda.com/a/f35_Yayhanejad_Answers/2139879.html
۶ شهریور ۱۳۸۹ - آیا زمانی که در ایران با استفاده از فیلتر شکن وارد صفحات مختلف می‌شویم، ... از میان yahoo، gmail و aol کدام امنیتش بیشتر است؟ ... عبور از فیلترینگ استفاده می شود و سرعت خوبی هم دارد امنیت لازم را دارد؟ ... اگر نظراتی می‌گذارید که اطلاعات خاصی را فاش می‌کند یا تشویق به کاری می کند که ممکن است شما در خطر ...

جام جم کلیک - ۶ راه برای افزایش سرعت اینترنت در گوشی های ...

jamejamonline.ir › جام جم کلیک › وب
۷ شهریور ۱۳۹۵ - این کار تاثیر بسیاری بر روی سرعت اینترنت می گذارد. ... را که بردوش CPU سنگینی می کند بیشتر نیز می کنند و درنتیجه باعث کندشدن اینترنت می شوند. ... از این قابلیت پشتیبانی کند نیاز به تنظیمات خاصی نیز وجود دارد.

شما بگویید - اینترنت ADSL یا اینترنت TD-LTE (اینترنت ...

https://www.digikala.com › خانه › دیجیتال
رتبه: ۳٫۶ - ‏۸ نقد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - اگر قصد داشته باشید برای خانه یا محل کار خود اینترنت ثابت تهیه ... مسی از طریق خطوط تلفن ثابت کار می‌کند، ولی TD-LTE بر پایه‌ی شبکه‌های موبایل نسل چهارم توسعه یافته. ... تکنولوژی ADSL از آنجا که قدمت بیشتری دارد و برای نقل و انتقال ... سرعت، کیفیت و پایداری اینترنت ADSL به زیرساخت‌هایی نظیر عمر ...

تفاوت پراکسی و VPN در چیست؟ - کنش‌تک

https://koneshtech.academy › آموزش
۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - همین باعث می‌شود که پراکسی‌ سرورها برای کارهای جدی‌ای که نیاز به ناشناس ... برای عبور از سد فیلترینگ، با توجه به سرعتی که دارد، بسیار مناسبتر از ... از سرعت پایینتری برخوردار است که نیازمند شکیبایی بیشتری است. ... منظور از پراکسی ها چیست و مثال بیاورید(آیا منظور فیلتر شکن مانند سایفون ، تور و .

سایفون چیست؟ - صدای آمریکا

https://ir.voanews.com/a/internet-cemsorship-psyphon/2683880.html
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - سایفون چگونه کار می‌کند ... فلش آبی در طول مدتی‌که پنجره مشتری سعی دارد به شبکه سایفون متصل ... دو اشکال عمده در استفاده از سایفون وجود دارد.
وارد نشده: سرعت

پروکسی چیست و چه تفاوتی میان Proxy و VPN وجود دارد؟ - ...

filter-telegram.tk › فیلترشکن
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - با این حساب پروکسی های HTTP و HTTPS از سرعت بیشتر برخوردارند اما Socks از گستردگی فرمت های ... در اصل کار VPN و Proxy تفاوت چندانی وجود ندارد و هر دو با استفاده از یک سرور که در مکان دیگری، غیر از ... چگونه کار می کند؟

پروکسی سرور چیست، چگونه کار میکند و چه قابلیتهایی دارد ...

https://www.cyberlone.com/articles-blog/network-related-articles/pserver
۵ شهریور ۱۳۸۸ - Proxy Server چیست، چگونه کار میکند و چه قابلیتهایی دارد ؟ ... من بیشتر تمرکزم رو در این مقاله بر روی Proxy Server هایی میگذارم که در سطح اینترنت ..... که بقیه ی افراد شرکت با وصل شدن به اینترنت سرعت اون رو پایین بیارن !

هفت چیزی که باید درباره Tor بدانید – وبلاگ اصل۱۹ - ASL19

https://asl19.org/fa/blog/2014-07-14-things-about-tor-fa.html
۲۳ تیر ۱۳۹۳ - اما به نظر می رسد هنوز تصورات غلطی در رابطه با تور وجود دارد. ... یکی از هزاران چیزی که در نتیجه انتشار اسناد NSA یاد گرفتیم این است که تور هم چنان کار می کند. ... فایرفاکس به سرعت مشکل این حفره امنیتی را بر طرف کرد و از آن زمان تا ... و در مقایسه با استفاده از اینترنت، کمک بیشتری به خلافکاران نمی کنید.

دانلود رایگان فیلتر شکن فانوس برای کامپیوتر

tr.nextevolutionmartialarts.com/LVT
دانلود فیلترشکن Lantern لنترن برای کامپیوتر و اندروید. ... سایت ها که پخش ویدئو انلاین دارن بعد از کمی لود شدن از لود می ایسته سرعت دانلود نت من چهل ک ب. ... ویندوز، مک و لینوکس که در لیست پنج فیلترشکن با بیشترین دانلود از پس‌کوچه قرار دارد. ... فانوس دسترسی سریع، قابل اعتماد و امن به اینترنت باز را فراهم می کند.

استفاده از فیلترشکن‌ها چه پیامدهایی دارد؟ - ایران هشدار

iranhoshdar.ir/?PageName=News&ID=3891&Language=1
منافع ملی و امنیتی هر کشور ایجاب می‌کند تا خطرات احتمالی را دور کرده و از نفوذ ... بیشترین فیلترینگ به مسائل سیاسی و اخلاقی در سرتاسر جهان اختصاص دارد؛ ... سرعت این فیلترشکن نسبت به فیلترشکن رایگان قبلی(فری گیت) بسیار ... آلوده کردن به ویروس و از کار انداختن آنتی ویروس نیز از نتایج استفاده از این فیلترشکن ...

چرا سرعت وی پی ان من کم است - zebravpn

zvpn.me/why-my-vpn-quality-is-low/
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - دلیل تفاوت سرعت سرورها و سرویس های وی پی ان ممکن هست این سئوال برای ... هر چه سطح رمزنگاری بالاتر باشد در کاهش سرعت تاثیر بیشتری میگذارد، اما معمولا دخالت چندانی ندارد و میشود گفت ... سرور های آمریکا چون در فاصله بیشتری از ایران قرار دارد سرعت کمتری ... سرویس های که در بستر تی سی پی کار می کنند :.

راه حل باز کردن تلگرام بدون مشکل | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی
۱۱ دی ۱۳۹۶ - بدون فیلتر شکن هم می شود وارد تلگرام شد؟ ... شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی ... اما نگاهی به رویه قضایی نیز اثبات می‌کند که تاکنون در دستگاه ... آنها به کار می‌روند (VPN) و الزاماً ابزارهایی با کاربرد یکتا نیستند. ... آیا رفع فیلتر تلگرام تا پایان اردیبهشت ۹۷ حقیقت دارد ؟
وارد نشده: سرعت

افتانا - تمامی فیلترشکن ها قطع شدند

www.aftana.ir/fa/doc/news/5360/تمامی-فیلترشکن-قطع-شدند
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - از کار افتادن فیلترشکن‌ها همچنین مصادف با کاهش سرعت برخی سایت‌ها و ... دوستانی که فکر میکنند فیلتر شکن فقط برای سایت های مشکل دار ... چرا فیلتر شکن هارا فیلتر میکنید اتش زیر خاکستر نا رضایتی را دارید بیشتر می ...
وارد نشده: دارد

فیلتر اینترنتی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/فیلتر_اینترنتی
باعث کندی سرعت اینترنت و اتلاف وقت کاربران و قشر تحصیلکرده می‌شود. ... گرچه مسدود کردن دسترسی به وبگاه‌های اینترنتی در ایران جنبهٔ قانونی دارد، اما روند آن، به .... در اکثر کشورهای اروپایی از جمله «انگلیس» فیلترینگ بیشتر بر روی مسائلی .... با روی کار آمدن دولت میانه‌روی حسن روحانی و با توجه به وعده‌های انتخاباتی‌اش دربارهٔ ...

دانلود کانکشن هوشمند سوپر تونل | خرید کریو , خرید vpn , ...

finasterideblog.com/دانلود-کانکشن-هوشمند-سوپر-تونل/
... SSl یک پیغام از طرف Firewall ویندوز داده میشود که باید گزینه allow را کلیک کنید. نکته ۲ : تمامی سرورها را تست کنید و هر کدام سرعت بهتری داشت از آن استفاده کنید. ... در غیر اینصورت اگر صبر نکنید یوزر شما هنگ خواهد کرد و کانکشن کار نخواهد کرد. ... اینترنت به طور قطع نمی توان گفت که کدوم سرویس سرعت بیشتری دارد .

اخبار سایت | خرید کریو , خرید vpn , خرید فیلتر شکن

finasterideblog.com/اخبار-سایت/
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - امروز مورخه ۸ اسفند از ساعت ۱۴ ، تمامی سرور ها شروع به کار کردند. ... openvpn نیز از طرف مخابرات باز شده و در بیشتر ISP ها بدون مشکل کار می کند و مشتریان ... ها را بر عهده دارد که یک چیز معمولی می باشد و برای تمام سایت های فروش کریو وجود دارد ... SSL – PM9 – PPTP و غیره با سرعت بیشتر به حالت قبل بازگشتند.

راهنمای حریم خصوصی Google Chrome

https://www.google.com/intl/fa/chrome/browser/privacy/whitepaper.html
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - برای بیشتر کاربران نسخه‌های رایانه‌ای Chrome، درخواست و مجموعه کامل پیشنهادها در ... واکشی اولیه «برگه‌های سفارشی» - برای افزایش سرعت نمایش بعدی یک نشانی وب .... Google Chrome قابلیتی اختیاری به نام «مرور ایمن» دارد که به محافظت از .... این کار فقط درصورتی انجام می‌شود که شما کاربر «مرور ایمن» باشید و ...

بهترین فیلتر شکن اندروید - فیت نت - خرید vpn

fitnets.net › وبلاگ
بهترین فیلتر شکن اندروید باکیفیت و پرسرعت که امنیت کاربر را در اینترنت ... شکن اندروید یکی از نیاز‌های جدی هر کاربری است که از این سیستم‌عامل استفاده می‌کند. سیستم‌عامل اندروید بیشترین استفاده را نسبت به دیگر سیستم‌عامل‌ها مانند ... تقریباً هر فردی که با اینترنت سر و کار دارد به یک VPN نیز نیاز خواهد داشت تا علاوه ...

آینده VPN و فیلتر شکن ها - ویرگول

https://virgool.io/@fitnet/vpn-future-z3haziuumxz3
دلایل شکل گرفتن و ساخته‌شدن VPN ها بیشتر به دلیل فعالیت‌های جنایت‌کارانه ... و غیره که مربوط به تاریخچه وی پی ان می‌شود و در این مورد قبلا صحبت کرده‌ایم. ... هر محصول فناوری اطلاعات، باید به شیوه‌ای سریع و قابل‌اعتماد کار کند. ... را دارد ( در واقع امکان تهیه سرور از نقاط مختلف وجود دارد )، می‌توان با مسئله سرعت و عملکرد مقابله کرد.

افزایش چشمگیر سرعت گوشی با چند ترفند ساده - رسانه کلیک

https://click.ir › آموزش
۳ شهریور ۱۳۹۵ - برای انجام این کار باید حافظه نهان تک تک اپلیکیشن‌های نصب شده را پاک کنید. ... از پیش نصب شده زیادی وجود دارد که موجب کاهش سرعت آن‌ها می‌شود.

چرا حجم اینترنت زود تمام میشود ؟ روش های جلوگیری از مصرف ...

anzalweb.ir/1394/11/02/چرا-حجم-اینترنت-زود-تمام-میشود/
۲ بهمن ۱۳۹۴ - ارسال میکنند و باعث کندی سرعت اینترنت و مصرف حجم نت میشوند. ... اینترنتی نیز ممکن است باشد و با اطلاع رسانی شما احتمال رفع مشکل وجود دارد.

سرعت دسترسی به تلگرام در ایران کند شده - BBC Persian

www.bbc.com/persian/iran-43908356
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - بسیاری از وبسایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی در ایران سانسور می‌شود. ... چنین کاری می‌تواند ده‌ها میلیون نفر را به استفاده از فیلترشکن ترغیب کند و ...

۵ دلیل برای آنکه از تلگرام ایکس استفاده کنید - آی تی رسان

https://itresan.com › خبر › 5 دلیل برای آنکه از تلگرام ایکس استفاده کنید
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - البته بایستی بدانید که کار توسعه این نرم‌افزار نیز توسط Telegram ... که چرا حتی تلگرام نیز بر استفاده از تلگرام ایکس توسط کاربران اصرار دارد! ... یکی از اهداف اصلی تلگرام بر توسعه نسخه ایکس، همین بحث سرعت بوده است. ... ایرانی در طول شبانه روز است، پس بیشترین حجم از مصرف باتری را هم می‌تواند به ...

فیلترینگ بازار فیلترشکن‌ها را داغ می‌کند - همشهری

newspaper.hamshahri.org/id/10546/فیلترینگ-بازار-فیلترشکن‌ها-داغ-می‌کند.html
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - هرچند تأیید و تکذیب‌های فیلترینگ تلگرام تا آخر فروردین ادامه دارد اما ... در آخرین روزهای سال گذشته، بحث فیلتر شدن تلگرام که گفته می‌شود ... بازه کوتاه چندروزه 1650درصد بیشتر از این نرم افزار استفاده کرده‌اند. ... به جز این کسب و کارهای تلگرامی هم دچار مشکل شدند که ضررشان در مجموع روزی چند میلیارد تومان بود.

Galaxy A3 | SM-A300HZDDTHR | سامسونگ ایران - Samsung

www.samsung.com › ... › موبایل › گوشی‌های هوشمند › همه گوشی‌های هوشمند › Galaxy A
عکس‌های سلفی گروهی با تعداد بیشتری از دوستان ... گوشی GALAXY A3 به یک پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی مجهز است که با سرعت بینظیری عمل می کند.

وزیر ارتباطات: از فیلترشکن استفاده نمی‌کنم/ توییتر ...

https://www.isna.ir/.../وزیر-ارتباطات-از-فیلترشکن-استفاده-نمی-کنم-توییتر-برا...
۴ شهریور ۱۳۹۶ - اما می‌شود این نگاه را با احترام به فرهنگ و اطمینان دادن به مراجع تغییر داد. ... مردم کاری به اینکه از این داده‌ها ممکن است چه استفاده‌ای شود ندارند، آنها سرویس می‌خواهند. ... در طول برنامه چهارساله متوسط سرعت دسترسی خانگی را در شرایطی که در حال حاضر ... که از آنجا بیشتر درخواست‌های ما به سمت اروپا می‌رود و کیفیت بهتری دارد.

۸. چگونگی ناشناس ماندن و راه‌های مقابله با سانسور اینترنت

https://securityinabox.org/fa/guide/anonymity-and-circumvention/
به عنوان مثال اگر حاضر باشید که سرعت مرور اینترنت را قربانی امنیت ارتباطی ... و سرعت اینترنت از موضوع ناشناس ماندن با اهمیت‌تر است، آن‌گاه یک فیلترشکن ... چگونه می‌توان اطمینان حاصل کرد که ISP و تشکیلاتی که فعالیت‌های شما را زیر نظر دارد ، از .... به همین دلیل استفاده از پراکسیهای امن، بیش‌تر توصیه می‌شود چرا که اینگ‌ونه ...

راه برای افزایش سرعت اینترنت در گوشی های اندرویدی - نت ...

https://netnevesht.com/افزایش-سرعت-اینترنت-اندروید/
رتبه: ۵ - ‏۱۶ رأی
۳ آذر ۱۳۹۵ - این کار تاثیر بسیاری بر روی سرعت اینترنت می گذارد. ... و بار مسئولیت را که بردوش CPU سنگینی می کند, بیشتر نیز می کنند و درنتیجه ... این تکنولوژی تقریبا جدید به صورت قابل توجهی سرعت بیشتری نسبت به ۲G دارد.

خرید فیلترشکن کریو

www.javanmarket.xyz/tag/خرید-فیلترشکن/
این سرویس بعد از سوپر کریو از نظر سرعت در رتبه دوم قرار دارد سرویس تانل دارای ... برای هر پروتکلی که پشتیبانی می کند نیاز به یک موتور مترجم دارد که در این مرحله ... در بیشتر موارد در صورتی که فایل آلوده باشد برنامه ضدویروس قادر به پاکسازی آن و ... درگذشته گرد آوری ۱۰ محصول خوب صفحه فیلترشکن کار دشواری بود ،اما امروزه ...

"استفاده از VPNعامل کندی سرعت اینترنت" - فرارو

fararu.com/fa/news/104501/استفاده-از-vpnعامل-کندی-سرعت-اینترنت
محمدحسن شانه ساز زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد کندی سرعت اینترنت و مباحثی ... وجود این شبکه ملی کمک می کند بخشی از پهنای باند شرکت ارتباطات زیرساخت آزاد شود ... به یک سری از سایتهای داخل کشور با سرعت بیشتری دسترسی داشته باشند. .... بابا جون مجید جان ما که نه فیلتر شکن داریم نه وی پی ان سرعت ADSL کمتر از ...

افزایش سرعت اینترنت با چند کلیک - زومیت

https://www.zoomit.ir/2013/12/27/8457/speed-up-your-internet/
۶ دی ۱۳۹۲ - با اینکه سرعت اینترنت در بیشتر مواقع از طرف سرویس‌دهنده تعیین می‌شود، اما ... این کار باعث می‌شود، ویندوز پهنای باندی برای خود رزرو نکند. تمام!

انسداد تلگرام و رشته‌هایی که به سرعت پنبه می‌شوند! - سایت ...

www.tabnak.ir › اجتماعی › اجتماعی
۱۲ دی ۱۳۹۶ - وضعیتی که اگر بگوییم زیان انسداد تلگرام و اینستاگرام را بیشتر از منافع آن ... اگر تا چندی پیش، چگونگی کار کردن با تلگرام و استفاده از امکانات آن یا ساختن ... از عضویت در کانال‌هایی که در حوزه علاقه مندی‌های ایشان فعالیت می‌کنند و مرجع و ..... هر کسی هم که فیلتر شکن نصب کند قطعا دیگر آن را بر نمی دارد.

تفاوت تلگرام با تلگرام ایکس چیست؟ | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.com/news/129161
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - در دسامبر ۲۰۱۴، تلگرام اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد که روزانه ... از ۶۰ کاربر فعال دارد که روزانه ۱۲ میلیارد پیام با یکدیگر تبادل می‌کنند. ... طراحی شود تا به سرورهای مستقل اجازه دهد مانند یک اَبرِ تلگرام متحد کار کند. ... از تلگرام بوده که دارای امکانات بیشتری، خصوصا در سرعت و کیفیت می باشد.

دانلود فیلتر شکن سایفون قرمز رنگ

re.covingtonchargerfootball.com/Qnm
دانلود فیلتر شکن سایفون قرمز رنگ. ... پراکسی اچ تی تی پی برای شما دسترسی به اینترنت بدون فیلتر را فراهم میکند. ... دسترسی جدید را فرا می گیرد تا شانس شما را برای عبور از سانسور بیشتر سازد. ... امکان دارد که این فایل از طریق وبسایت ها و. ... دارندگان گوشی های هو آوی و مدلای دیگه سایفونو نصب نکنن چون سرعت بالا میخواد .

وی پی ان (VPN) چیست و چه تفاوتی با پروکسی(proxy) دارد؟ - ...

www.sarpoosh.com/digital-news/ictnews/ictnews960707053.html
رتبه: ۴٫۵ - ‏۱۱ نقد
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - تمام ترافیکی که از طریق وی پی ان عبور می‌کند، به لحاظ تئوری، قابل مشاهده و دستکاری توسط افراد دیگر نیست؛ از این رو استفاده از وی پی ان، ...

آسیب‌های اقتصادی کاهش سرعت اینترنت و فیلتر تلگرام • ...

www.dw.com/fa-ir/آسیبهای-اقتصادی-کاهش-سرعت-اینترنت-و.../av-42019194
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ما اطلاع داریم که کار داخلی برخی وزارتخانه‌ها هم بر اثر پایین آمدن سرعت اینترنت مختل شده است. ... تلگرام یک ویژگی دارد نسبت به بقیه سرویس‌های اینترنتی و آن این است که تقریبا تمام ... مردم حالا از فیلترشکن استفاده می‌کنند تا به اطلاعاتی که در اینترنت می‌خواهند دست پیدا کنند. ... مطالب بیشتر از مدیا سنتر.

بازار داغ فیلترشکن و تکرار یک تلاش محکوم به شکست | ...

www.dw.com/fa-ir/بازار-داغ-فیلترشکن-و-تکرار-یک-تلاش...به.../a-42052217
حالا تلگرام هم فیلتر شده ولی مردم سر می‌زنند و کانال‌ها هم به روز می‌شود.» ... در این شبکه حتی رهبر جمهوری اسلامی علی خامنه‌ای نیز صفحه‌ای دارد که در آن سخنانش و گزارش‌های مربوط به او منتشر می‌شود. ... آسیب‌های اقتصادی کاهش سرعت اینترنت و فیلتر تلگرام • گفت‌وگو ... بیشتر بخوانید: لطمه فیلترینگ به کسب و کار اینترنتی و طرح‌های ...

https://vpnmakers.com/news
غیر از پورت های Kerio و Socks5 بقیه سرویس ها به صورت عادی کار میکنند. ۱۳۹۷/۲/۱۲ .... فعلا تنها سرویسی که سرعت مناسبی دارد HTTPS Proxy می باشد. ۱۳۹۲/۲/۲۸ ...

Smart DNS یا VPN، کار می کند؟ | خرید

focoservices.com/smart-dns-یا-vpn،-کار-می-کند؟/
شما می تواند با سرعت اصلی ارائه دهنده خود به مرور بپردازید. ... Smart DNS از VPN سریعتر کار می کند نیاز به منابع کمتری دارد و قدرت محاسباتی بسیار کمتری دارد.

سرعت اینترنت | نحوه بالا بردن سرعت اینترنت - نمناک

namnak.com/بالا-بردن-سرعت-اینترنت.p11790
رتبه: ۳٫۷ - ‏۱٬۰۲۵ رأی
سرعت اینترنت و بالا بردن سرعت اینترنت و ترفندهای سرعت اینترنت و بالا ... می کنیم تا اینترنت پرسرعتی داشته باشیم ،با اینکه سرعت اینترنت در بیشتر ... روش های متعددی برای کاربران وجود دارد که در این بخش برخی از آنها را آموزش خواهیم داد. ... ان اس های عمومی استفاده کنید تا با این کار کمی بر سرعت اینترنت خود بیافزایید.

برسام: زندگی به سرعت فناوری

barsam.ir/
تحلیل اخبار فناوری و آی تی مانند گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،کامپیوتر،بازی،گوگل،اپل،مایکروسافت،کسب و کارهای نوآور،امنیت،نجوم و سرگرمی.

آموزش افزایش سرعت اینترنت – خورشیدنت

khorshidnet.com/آموزش-افزایش-سرعت-اینترنت/
۴ آذر ۱۳۹۶ - این کار می تواند در افزایش سرعت کامپیوتر شما بسیار موثر باشد. ... و عکس را بر روی مرورگر خود غیرفعال کنید، آن مرور گر با سرعت بیشتری کار خواهد کرد. .... معمولاً در هر منزلی یک مودم متصل به اینترنت وجود دارد که با سیگنال‌های وای-فای اقدام به سرویس دهی می‌کند. ... بیشتر بخوانید آموزش غیرفعالسازی PROXY ...

چگونه می‌توان تلگرام کسی را هک کرد؟

https://javabkoo.com/question/5a2e6a3e40f7da1143f78a12
تا کنون هیچ کس نتوانسته این کار را انجام دهد ولی اخیرا شاهد هک شدن سرویس‌های خیلی ... این موضوع باعث می‌شود سرعت رشد نرم‌افزارهای تلگرام خیلی بیشتر باشد و ... عکس پشت‌زمینه را می‌توان عوض کرد و یا استیکرهای پیش‌فرض بیشتری دارد. .... همینطور با استفاده از VPN و یا Proxy می‌تونید به طور کلی آدرس خودتون رو مخفی نگه دارید.

دانلود یک فیلتر شکن فانوس

xx.senad.in/Czp
دانلود یک فیلتر شکن فانوس. ... فیلترشکنی مخصوصِِ اندروید، ویندوز، مک و لینوکس که در لیست پنج فیلترشکن با بیشترین دانلود از پس‌کوچه قرار دارد.

| پلیس فتا

www.cyberpolice.ir/faq
در آخر هر جایی که احساس کردید مورد متناقضی وجود دارد، یا هرگاه به فرد تماس‌گیرنده شک ... این کار باعث می‌شود که نوار ابزار و منوی شما به حالت پیش‌فرض بازگردند. .... جدید که در ویندوز 8 اضافه شده، می‌توانید کامپیوتر را با سرعت بیشتری خاموش کنید.

adsl | مرکز فناوری اطلاعات

it.iut.ac.ir/question/adsl
تنظیمات برداشتن فیلتر شکن (Proxy-Vpn) چه می باشد ؟ ... امکان استفاده همزمان از اینترنت و تلفن و یا فاکس وجود دارد. ... اداره و کنترل کارهای چنین اتصالی نیز به سادگی همان کاری است که با تلفن منزل انجام میدادیم . ... چرا مدتی است که حجم اینترنتم سریعتر تمام میشود و من آن را مصرف نمیکنم؟ ... چرا سرعت اینترنت من کم است؟

10 روش برای افزایش سرعت VPN | خرید

www.csqiusuo.com/10-روش-برای-افزایش-سرعت-vpn/
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - معرفی 10 روش جهت افزایش سرعت VPN و کریو پس از خرید این سرویس ... قادر به دسترسی به اینترنت بدون سیم می کند، سرعت اینترنت را نیز کاهش می دهد. اگر شما به یک اتصال سیمی دسترسی داشته باشید خواهید دید که سرعت آن بسیار بیشتر است. ... از یک اتصال سیمی علاوه بر بهبود سرعت مزایای دیگری نیز دارد.